This is a nice opportunity for you to show off your work using this amazing, clean and minimalistic template for blogger!

Wednesday, September 2, 2009

TAG???

Bismilahirrahmanirrahim...insya Allah..akan ku cube menjawab soalan-soalan yang telah dikemukakan oleh sahabatku ini(Amirah and Jihan)dlm blognyer....first time tu....maaf sebab asyik tertangguh je bila nak buat...ade hikmahnye la tu...

*bekas kekasih saya adalah
+tak mainlah heh kekasih-kekasih nie...(istighfar safiyah!!)
*saya sedang mendengar
+alunan indah ayat suci Al-Quranulkarim(masha Allah)
*mungkin saya patut
+usaha mencari apa yang saya inginkan...
*saya suka
+bile ader perkongsian ilmu yang baru dalam MDP :)
*sahabat-sahabat baik saya ialah
+yang akan bertemu di syurga insya Allah..
*saya tak faham
+kenapa boleh jadi macamtu(mungkin dah ketentuan Illahi...REDHO)
*saya kehilangan
+seorang guru yang amat berjasa padaku(sek.rend)
*ramai yang kata
+kelas athif ni ade yang macam tu... ade yang macam ni....(tol ke??..apepun ana sayang athif,ingat kalian "agi idup agi ngelaban"...he..he...)
*makna nama saya
+SECRET.....(ni bukan maksudnyer,tapi adalah.....)
*cinta itu adalah
+tengoklah puisi(ketika cinta bertasbih...kat situ dah ade jawapan dah..)
*di suatu tempat seseorang sedang
+mentadabbur Al-Quran...
*saya akan cube
+menjadi anak yang solehah,sahabat yang sejati,khalifah yang betanggungjawab dan hamba yang sentiasa mengingati-Nya walau di mana pun berada....(insya Allah...AMIN)
*bila saya terjaga dari tidur
+saya mengucapkan syukur pada Illahi,kerana masih di beri nikmat bernafas untuk hidup di muka bumi ini.
*hari ini
+ade majlis khatam quran....best..alhmadulillah
*malam ini saya akan
+ cube juga untuk mendapatkan modal hafazan...(insyaAllah)
*esok saya akan
+esok????hhmmm....xpasti masih hidup or tidak....hanya Allah yang menetukan segala-galanya.
*saya betul-betul inginkan
+30 juzuk di genggaman dan insya Allah cuba untuk mengamalkannya.
*ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ni
+saya beerdoa agar Allah memelihara sifatku seperti wajahku...(amin...)
*makanan segera ialah
+makanan untuk orang yang malas...bak kata amirah...he..he...
*ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
+"assalamulaikum..ana balik dulu heh..."
*sape yang anda mahu tag..
+ana rase,ana tak nak tag sesape...sebab ana nak bagi peluang kat mereka untuk beribadah lebih kepada Allah...INSYA ALLAH...

P/S:maaflah mira dan jihan,sebab tak kesemua soalan ana jawab....sbb tak ade idea nak tulis ape...

0 comments:

Post a Comment