This is a nice opportunity for you to show off your work using this amazing, clean and minimalistic template for blogger!

Sunday, February 5, 2012

Moga disusuli Redha ILAHI

Alhamdulillah,alhamdulillah,alhamdulillah...sudah masuk tahun baru ni,banyak benda yang saya dapat pelajari dari alam sekeliling...moga ia mendatangkan maanfaat dalam hidup saya...*insya Allah :)

Rasanya masih belum terlambat untuk saya berkongsi perjalanan aktiviti yang pernah saya ikuti sepanang akhir 2011 yg lepas ^^v
Rasa sangatlah seronok,mencabar dan pengalaman yang paling best!!
Terima kasih ya Allah kerna KAU sibukkan aku dalam perkara sedemikian ini,ku harap ini adalah salah satu jalan untuk mendekati-MU :')

Mengimbau memori lalu ^^,

Xpert 2011 di KL :) *gabungan team johor dan Muar= anjuran Ikram Teens

Kem Tahfiz SMIHJB -generasi hamalatul quran-*banat only..rindu mereka

Program 1000jiwa1hati ^^v *yang sudah lama diimpi2kan..alhamdulillah

Minggu Orientasi adik-adik F1 (2012) :) *orang kuat yang bertungkus lumus menjayakan..terima kasih kalian!! moga usaha kita diberkati Allah...

Saat yang dinanti-nantikan Sukan Tahunan SMIHJB...Alhamdulillah (Salahudin Al-Ayubi)
meraih kejuaraan buat julung kalinya...moga usaha kita di sini tidak sia-sia..*rahsia:doa senjata kami dan kebergantungan pada ILAHI ^^, = paling utama

Kesimpulan : rasa bersyukur sangat kerna Allah masih memberi peluang pada saya dan sahabat-sahabat yang lain merasai dan menikmati semua aktiviti ni...*orang kata,masa di usia remaja inilah kita perlu membentuk diri kita menjadi insan yang soleh wa musleh,dari aspek fizikal,mental mahupun rohani :) menacari dan terus mencari sahabat yang bisa membawa kita ke arah kebaikan dan paling penting kepada ILAHI...{walaupun usia semakin meningkat,namun ingtalah kita punya jiwa yang muda andai dapat dipupuk dengan baik}renung-renungkan~

Dari SAYA untuk KITA ^^
Moga Allah REDHA! *ameen..

sayang Antunna Lillah !!
moga sentiasa di dalam jagaan Sang Pencipta n_n

~Wassalamunalaik~

0 comments:

Post a Comment